Måndagen

I dag har vi inte gjort så himla mycket. Vi va på Chuck and cheese, en liten stund med Lina. Där spelar man på automater och vinner biljetter som man senare kan lösa in och välja en leksak. Sen åkte vi till Wal Mart och handlade lite mat och skit. När vi kom hem hoppade vi i ocvh badade och låg och sola ett tag. Vi börjar bli riktigt bruna nu :D

Okej efter som vi inte skrivit om midsommarfesten en tänkte vi skriva lite om det nu. Först på dagen köpte jag (sandra) en data. Det är en HP special edition data. Den e as snygg.  Och jag (hanna) köpte en ny camera. En as snygg fuji camera som tar as bra bilder.
Sen vid fyra tiden började det komma lite folk. Det kom inte lika många som vi trodde det skulle komma men det va trevliget endå.

Lite bilder från Hannas camera.

               
   


 


Kommentarer
Postat av: Bästa vän !

Mjaau ! Läs min blogg ! Fyller år idag !

2008-06-24 @ 15:20:37
URL: http://emz1.blogg.se/
Postat av: stephanie

wal mart e bäst!!! Förutom coscos, fråga om det finns i dallas ngn stans. Det är verkligen skit kul att gå runt där, allt är typ bauta förstorat, allt från muffins till godispåsar etc. Sånna cp ställen kan man verkligen fynda på xD

2008-06-24 @ 21:20:44
URL: http://badmonday.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej tjejer,

vad roligt att ni har kul! Vilka fina foton ni har tagit! Sandra, i morogn när jag kommer hem från mötet så försöker jag ringa er. Då är klockan ca 20.00 här och ca 13.00 hos er. Är ni inte hemma så försöker jag på fredag.

Kramar till alla och puss och kram på Lina!

2008-06-25 @ 16:15:47
URL: http://iumsoh.blogg.se/
Postat av: Mamma1

Hallå, det är onsdag idag. Fler bilder tack!

Jag vill se datorn, Sandra. Många kramar från ett tomt sverige.

2008-06-25 @ 17:34:19
Postat av: Malin

Det var så himla kul o prata med dig banana! :D Men jag glömde spara nummret så var god ge mig det igen så fort du kan :)

Puss på er båda!

2008-06-26 @ 20:42:25
URL: http://thtah.blogg.se/
Postat av: USA brudarna

Tele nr: 08 559 249 40 :)

2008-06-26 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0